Pravica od odstopa do nakupa, vračila, garancije in reklamacije


Vračila:

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: trgovina@jazbina.si

Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. 

Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. V kolikor gre za programsko opremo (igre) ali tiskan medij ali knjige, morajo biti v originalni zapečateni embalaži oz. foliji. V kolikor je zaščitna folija ali embalaža odprta se izdelek šteje kot rabljen in si pridružujemo zavrnitev vračila.
Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga v celoti krije kupec.

Garancije:

Vsi morebitni elektronski izdelki v ponudbi imajo garancijo katero zagotavlja sam proizvajalec. Pogoji garancije so navedeni na garancijskih lisith, ki jih prilaga uvoznik oz. zastopnik. Morebitna garancijska popravila in reklamacije se uveljavljajo neposredno pri pooblaščenih serviserjih, ki so navedeni na garancijskih listih. Spletna knjigarna in trgovina Jazbina ni pooblaščeno servisno mesto.

Vračilo kupnine: 

Paketov oz. vračil z odkupnino ne sprejemamo.

Ponudnik vrne celotno kupnino takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Kupnina se vrača na osebni bančni račun kupca.

V primeru, da je kupec plačal blago s kreditno kartico ali Paypal-a se kupnina vedno vrača kot dobroimetje na kreditno kartico oz. Paypal račun.