PODATKI O PODJETJU

TehNet, Martin Klemenc s.p.

Savska cesta 11a

1230 Domžale

Slovenija

ID za DDV: 22367691

Davčni zavezanec: NE

Matična številka: 6013775000

Telefon: 069 674 600

Email: trgovina@jazbina.si

 

(v nadaljevanju upravitelj spletne trgovine Jazbina)

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Pogoji spletne trgovine

Če soglašate s temi pogoji storitve predstavljate, da ste starejši od 16 let. Osebe, mlajše od 16 let morajo poslati potrditev staršev na e-poštni naslov: trgovina@jazbina.si

 

Splošni pogoji

Pridržujemo si pravico, da lahko kadarkoli spremenimo splošne pogoje poslovanja, zato jih večkrat preglejte.

Pridržujemo si pravico, da kadarkoli zavrnemo storitev iz kakršnegakoli razloga.

Razumeti morate, da se lahko vaša vsebina (brez podatkov o kreditni kartici) prenese nešifrirano in vključuje (a) prenose preko različnih omrežij in (b) spremembe, ki se prilagodijo tehničnim zahtevam povezovalnih omrežij ali naprav. Informacije o kreditni kartici so med prenosom prek omrežij vedno šifrirane

Strinjate se, da ne boste reproducirali, podvojili, kopirali, prodali, preprodali ali izkoriščali katerega koli dela storitve, uporabe storitve ali dostopa do storitve ali kakršnega koli stika na spletnem mestu, prek katerega je zagotovljena storitev, brez izrecnega pisnega dovoljenja.

 

Vrste uporabnikov

Za nakup registracija ni potrebna. Nakup v spletni trgovini Jazbina lahko opravijo obiskovalci, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati. Tak nakup je hiter in enostaven.

 

Dostopnost informacij

Upravitelj spletne trgovine Jazbina se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

- podatke o upravitelju (ime in sedež podjetja, matična številka),

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

- bistvene značilnosti blaga (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

- način plačila in dostave,

- časovno veljavnost ponudbe,

- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Točnost, dostopnost in aktualnost informacij
Ne odgovarjamo, če informacije, ki so na voljo na tej spletni strani, niso točne, popolne ali aktualne. Vsako zanašanje na gradivo na tej spletni strani je na lastno odgovornost. Ta stran lahko vsebuje nekatere zgodovinske podatke. Zgodovinske informacije, nujno, niso aktualne in so na voljo samo za vašo referenco. Pridržujemo si pravico, da kadarkoli spremenimo vsebino tega spletnega mesta, vendar vas nismo o tem zavezani obvestiti. Strinjate se, da je vaša odgovornost, da spremljate spremembe na naši spletni strani.

 

Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta, se ponudba in cene v spletni trgovini Hobbit ažurirajo in  spreminjajo pogosto, zato si pridržujemo pravico, da jih kadarkoli brez obvestila spremenimo.  Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.  

 

Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med upraviteljem spletne trgovine Jazbina in kupcem je v spletni trgovini Jazbina sklenjena v trenutku, ko upravitelj spletne trgovine Jazbina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in so zavezujoči za obe strani.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku

 

Obveščanje in obveznosti
Pridržujemo si pravico, da zavrnemo naročilo, ki ste ga oddali pri nas. Po lastni presoji lahko omejimo ali prekličemo kupljene količine na osebo, gospodinjstvo ali naročilo. Te omejitve lahko vključujejo naročila, ki jih daje ista stranka ali isti račun, kreditna kartica stranke, ali se za dostavo uporabi isti naslov. V primeru, da spremenimo ali prekličemo vaše naročilo, vas lahko poskušamo obvestiti, nismo pa k temu zavezani. Pridržujemo si pravico omejiti ali prepovedati naročila, ki so po naši presoji namenjena trgovcem, preprodajalcem ali distributerjem.

Soglašate, da boste zagotovili aktualne, popolne in natančne podatke o nakupu in računu za vse nakupe v naši trgovini.

 

Rok dostave
Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 14. uro, odpošljemo v večini primerov v roku 1-3 delovnih dni.

 

Načini plačil
Spletna trgovina Jazbina omogoča naslednje načine plačil:

- plačilo po predračunu
-  varno plačilo s plačilno ali kreditno kartio MasterCard/Visa/American Express
- plačilo preko plačilnega servisa PayPal
- plačilo po povzetju smo trajno ukinili z mesecem oktobrom 2020

Za dostavo skrbi Pošta Slovenije ali GLS Slovenija.


Izdaja računa
Upravitelj spletne trgovine Jazbina po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. 

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
V kolikor kupec želi račun prejeti v fizični obliki (natisnjen) nas mora o tem obvestiti.

 
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
Upravitelj spletne trgovine Jazbina lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ko je naročilo odposlano, upravitelj spletne trgovine Jazbina obvesti kupca po e-pošti. 

 

Pravica potrošnika do odstopa do nakupa
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh upravitelju spletne trgovine Jazbina na elektronski naslov (trgovina@jazbina.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razloga za svojo odločitev (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti).

Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: TehNet, Martin Klemenc s.p., Savska cesta 11a, 1230 Domžale, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, ter v originalno zapečateni embalaži v primeru programske opreme, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili takoj oziroma najkasneje v 30 (tridesetih) dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

 

Pravica ponudnika do zavrnitve naročila

Ponudnik ima vso pravico zavrniti oddano naročilo, v primeru da sumi, da stranka ne bo prevzela artikla oz. iz drugih razlogov. Ponudnik ni dolžan dajati pojasnil zakaj je naročilo zavrnil.

 

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

 

Varnost
Upravitelj spletne trgovine Jazbina uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil - v kolikor je ponujena možnost plačila s kreditnimi karticami.

Varovanje osebnih podatkov
Upravitelj spletne trgovine Jazbina navedene osebne podatke ob oddaji naročila uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje podatkov za dokončno izvedbo naročila, pošiljanje obvestila za zaključitev naročila r in za pošiljanje računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. 

Podatke posredovane ob prijavi na e-novice uporablja za namene marketinga, novic, novosti in ostalo vsebino, povezano izključni s spletno trgovino Jazbina.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Več o varovanju osebnih podatkov si preberite tukaj.

 

Komunikacija
Upravitelj spletne trgovine Jazbina bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se uporabnik s tem strinja. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

- pošiljatelj bo jasno razviden,

- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne

- opomnik za nezaključen nakup bo jasno označen 

 

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo upravitelj spletne trgovine Jazbina izrecno spoštoval.

 

Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Upravitelj spletne trgovine Jazbina omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih upravitelj spletne trgovine Jazbina pregleda. Upravitelj ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni upravitelja ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in spletni trgovini Jazbina dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Spletna trgovina Jazbina ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu upravitelja spletne trgovine Jazbina, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na upravitelja spletne trgovine Jazbina.

Omejitev odgovornosti
Upravitelj spletne trgovine Jazbina se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravitelj včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo upravitelj spletne trgovine Jazbina kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

 

Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Upravitelj spletne trgovine Jazbina prav tako ne nosi nobene odgovornosti v kolikor pride do poškodbe naprav zaradi malomarne oz. nepravilne uporabe dodatkov.

 

Pritožbe in spori
Upravitelj spletne trgovine Jazbina spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Upravitelj spletne trgovine Jazbina se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovina@jazbina.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Upravitelj spletne trgovine Jazbina bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Upravitelj spletne trgovine Jazbina se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si upravitelj spletne trgovine Jazbina  prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

 
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Upravitelj spletne trgovine Jazbina, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.